Rapi Miko
Rapi Miko
|
|
Punkty: | 13.496 |
Ranking: | 209 |
Pokonani przeciwnicy: |
3.660.691 (180.)
|
Plemię: |
WHL.
|
Wioski (1) |
Współrzędne |
P. |
|
590|434 |
13.496 |
|
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Złoto - Poziom 4)
Splądruj surowce z innych wiosek 10.000 razy.
Pewny dowódca (Złoto - Poziom 4)
Wesprzyj innych graczy w bitwach 3.000 razy.
Śmierć bohatera (Złoto - Poziom 4)
Podczas wspierania innych wiosek strać 100.000 swoich jednostek.
Hetman (Srebro - Poziom 3)
Zaatakuj 100 innych graczy.
Przywódca (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Srebro - Poziom 3)
Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.
Samobój (Srebro - Poziom 3)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 1.000 jednostek.
Udana rezerwacja (Srebro - Poziom 3)
Podbij 50 zarezerwowanych wiosek.
Człowiek demolka (Brąz - Poziom 2)
Zniszcz 250 poziomów budynków za pomocą katapult.
Niszczyciel murów (Brąz - Poziom 2)
Zniszcz taranami 250 poziomów murów obronnych.
Podbój (Brąz - Poziom 2)
Podbij łącznie 50 wiosek.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj szlachcica w bitwie.
Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Odznaczenia społeczne
Ukochany druh (Srebro - Poziom 3)
Zawrzyj 50 przyjaźni.
Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.
Mentor (Drewno - Poziom 1)
Jako mentor wytrenuj 1 ucznia.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)
Wymień towary na rynku 1.000 razy.
Mistrz rekrutacji (Złoto - Poziom 4)
Zrekrutuj łącznie 1.000.000 jednostek!
Architekt (Srebro - Poziom 3)
Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!
Kompania braci (Srebro - Poziom 3)
Posiadaj 8 rycerzy.
Krezus (Srebro - Poziom 3)
Wybij 5.000 złotych monet.
Król punktów (Srebro - Poziom 3)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.
Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.
Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Zdobywca kontynentu (Brąz - Poziom 2)
Dostań się do czołowej 30 kontynentu!
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 13)
Graj w Plemiona przez 13 lat.
Bitwa o barykady: Drapieżnik (Złoto - Poziom 4)
Pokonaj 180.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.
Bitwa o barykady: Masz już go?
Bądź liderem dziennego rankingu na koniec dnia wydarzenia.
Bitwa o barykady: Detektyw (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj 75% przeszkód.
Bitwa o wieżę: Dowódca ataku!
Bądź liderem w rankingu ataku w momencie zakończenia bitwy.
Bitwa o wieżę: Lodowa ściana!
Bądź liderem w rankingu obrony w momencie zakończenia bitwy.
Bitwa o wieżę: Zdobywca świata (Złoto - Poziom 4)
Pomóż swojej grupie zająć 25 sektory w Bitwie o wieżę.
Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe
Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.
Czarodziejskie Plemiona: Koneser kapeluszy
Uzyskanie dziesięciu tajemniczych kapeluszy od Czarodzieja lub innego gracza.
Góra Bestii: Legendarny ekwipunek
Ubierz swojego bohatera w przynajmniej jeden legendarny element ekwipunku.
Góra Bestii: Wyposażenie bohatera
Ubierz swojego bohatera we wszystkie elementy ekwipunku.
Góra Bestii: Myśliwy (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj 3 bestie w wydarzeniu Bestia z Czarnej Góry.
Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)
Wytwórz 40 przedmiotów.
Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 40 unikalnych przepisów.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Brąz - Poziom 2)
Zakręć kołem 10 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Morza Fortuny: Odkrywca (Brąz - Poziom 2)
Odkrycie 20 regionów.
Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Drewno - Poziom 1)
Odkryj 1 wyspę.
Strateg (Brąz - Poziom 2)
Przyznawane za wykonanie 10 podwójnych zmian.
Mistrz kart (Drewno - Poziom 1)
Przyznawane za wygranie 20 rund.
Odznaczenia na innych światach
|
|