Majfefi
Majfefi
|
|
Punkty: | 10.173 |
Ranking: | 225 |
Pokonani przeciwnicy: |
12.142.627 (110.)
|
Plemię: |
WHL.
|
Wioski (1) |
Współrzędne |
P. |
|
660|411 |
10.173 |
|
Tekst osobisty
|
Dziękuje za grę:)Było fantastycznie
Hit me with some news!
https://pl.twstats.com/pl57/index.php?page=player&id=7194036
There are five important things for living a successful and
fulfilling life:
- never stop dreaming,
- never stop believing,
- never give up,
- never stop trying,
and never stop learning. |
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Złoto - Poziom 4)
Splądruj surowce z innych wiosek 10.000 razy.
Pewny dowódca (Złoto - Poziom 4)
Wesprzyj innych graczy w bitwach 3.000 razy.
Rabuś (Złoto - Poziom 4)
Zrabuj łącznie 100.000.000 surowców.
Udana rezerwacja (Złoto - Poziom 4)
Podbij 100 zarezerwowanych wiosek.
Śmierć bohatera (Złoto - Poziom 4)
Podczas wspierania innych wiosek strać 100.000 swoich jednostek.
Człowiek demolka (Srebro - Poziom 3)
Zniszcz 2.500 poziomów budynków za pomocą katapult.
Hetman (Srebro - Poziom 3)
Zaatakuj 100 innych graczy.
Niszczyciel murów (Srebro - Poziom 3)
Zniszcz taranami 2.500 poziomów murów obronnych.
Przywódca (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.
Samobój (Srebro - Poziom 3)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 1.000 jednostek.
Podbój (Brąz - Poziom 2)
Podbij łącznie 50 wiosek.
Pogromca szlachty (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj 25 szlachciców w bitwie.
Rzeźnik (Brąz - Poziom 2)
Zniszcz całkowicie 250 wrogich armii.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Odznaczenia społeczne
Ukochany druh (Złoto - Poziom 4)
Zawrzyj 100 przyjaźni.
Filantrop (Brąz - Poziom 2)
Podaruj subskrypcję Premium 5 różnym graczom.
Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.
Edukacja
Wyedukowany jako uczeń ilbek.
Skuteczny rekrutant (Drewno - Poziom 1)
Zaproś 1 przyjaciela, który osiągnie 500 punktów.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)
Wymień towary na rynku 1.000 razy.
Kompania braci (Złoto - Poziom 4)
Posiadaj 10 rycerzy.
Mistrz rekrutacji (Złoto - Poziom 4)
Zrekrutuj łącznie 1.000.000 jednostek!
Architekt (Srebro - Poziom 3)
Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!
Krezus (Srebro - Poziom 3)
Wybij 5.000 złotych monet.
Król punktów (Srebro - Poziom 3)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.
Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.
Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.
Zdobywca kontynentu (Srebro - Poziom 3)
Dostań się do czołowej 5 kontynentu!
Najlepszy zdobywca (Brąz - Poziom 2)
Dostań się do czołowej 100 świata.
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Odznaczenia inne
Bitwa o wieżę: Dowódca ataku!
Bądź liderem w rankingu ataku w momencie zakończenia bitwy.
Bitwa o wieżę: Lodowa ściana!
Bądź liderem w rankingu obrony w momencie zakończenia bitwy.
Bitwa o wieżę: Zdobywca świata (Złoto - Poziom 4)
Pomóż swojej grupie zająć 25 sektory w Bitwie o wieżę.
Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe
Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.
Góra Bestii: Legendarny ekwipunek
Ubierz swojego bohatera w przynajmniej jeden legendarny element ekwipunku.
Góra Bestii: Wyposażenie bohatera
Ubierz swojego bohatera we wszystkie elementy ekwipunku.
Góra Bestii: Myśliwy (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj 3 bestie w wydarzeniu Bestia z Czarnej Góry.
Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)
Wytwórz 40 przedmiotów.
Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 40 unikalnych przepisów.
Bitwa o barykady: Drapieżnik (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj 100.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.
Bitwa o barykady: Detektyw (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj 50% przeszkód.
Morza Fortuny: Odkrywca (Srebro - Poziom 3)
Odkrycie 30 regionów.
Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Drewno - Poziom 1)
Odkryj 1 wyspę.
Strateg (Srebro - Poziom 3)
Przyznawane za wykonanie 20 podwójnych zmian.
Mistrz kart (Brąz - Poziom 2)
Przyznawane za wygranie 40 rund.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|