AEZAKMI27
AEZAKMI27
|
|
Punkty: | 22.239 |
Ranking: | 201 |
Pokonani przeciwnicy: |
10.777.533 (121.)
|
Plemię: |
WHL.
|
Wioski (4) |
Współrzędne |
P. |
|
582|419 |
9.456 |
|
583|276 |
9.719 |
|
567|260 |
2.702 |
|
587|271 |
362 |
|
Tekst osobisty
|
Ryju to mój przyjaciel
Scyzoryk to swój chłop
A ja jestem najsłynniejszy Aezakmi w historii plemion
![face_with_cowboy_hat](https://media.innogamescdn.com/TribalWars/emoji/1f920.png) |
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 88 z plemieniem ABC Night!.
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Złoto - Poziom 4)
Splądruj surowce z innych wiosek 10.000 razy.
Hetman (Złoto - Poziom 4)
Zaatakuj 250 innych graczy.
Pewny dowódca (Złoto - Poziom 4)
Wesprzyj innych graczy w bitwach 3.000 razy.
Samobój (Złoto - Poziom 4)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 10.000 jednostek.
Śmierć bohatera (Złoto - Poziom 4)
Podczas wspierania innych wiosek strać 100.000 swoich jednostek.
Pogromca szlachty (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj 100 szlachciców w bitwie.
Pogromca zwiadowców (Srebro - Poziom 3)
Odeprzyj 250 ataków zwiadowców.
Przywódca (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Srebro - Poziom 3)
Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.
Rzeźnik (Srebro - Poziom 3)
Zniszcz całkowicie 1.000 wrogich armii.
Udana rezerwacja (Srebro - Poziom 3)
Podbij 50 zarezerwowanych wiosek.
Człowiek demolka (Brąz - Poziom 2)
Zniszcz 250 poziomów budynków za pomocą katapult.
Niszczyciel murów (Brąz - Poziom 2)
Zniszcz taranami 250 poziomów murów obronnych.
Podbój (Brąz - Poziom 2)
Podbij łącznie 50 wiosek.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Odznaczenia społeczne
Mentor (Złoto - Poziom 4)
Jako mentor wytrenuj 8 uczniów.
Filantrop (Srebro - Poziom 3)
Podaruj subskrypcję Premium 15 różnym graczom.
Towarzysz broni (Srebro - Poziom 3)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 180 dni.
Ukochany druh (Brąz - Poziom 2)
Zawrzyj 15 przyjaźni.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)
Wymień towary na rynku 1.000 razy.
Mistrz rekrutacji (Złoto - Poziom 4)
Zrekrutuj łącznie 1.000.000 jednostek!
Poziom rycerza (Złoto - Poziom 4)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 30.
Architekt (Srebro - Poziom 3)
Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!
Kompania braci (Srebro - Poziom 3)
Posiadaj 8 rycerzy.
Krezus (Srebro - Poziom 3)
Wybij 5.000 złotych monet.
Król punktów (Srebro - Poziom 3)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.
Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Zdobywca kontynentu (Brąz - Poziom 2)
Dostań się do czołowej 30 kontynentu!
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 13)
Graj w Plemiona przez 13 lat.
Bitwa o barykady: Drapieżnik (Złoto - Poziom 4)
Pokonaj 180.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.
Bitwa o barykady: Detektyw (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj 75% przeszkód.
Bitwa o wieżę: Dowódca ataku!
Bądź liderem w rankingu ataku w momencie zakończenia bitwy.
Bitwa o wieżę: Lodowa ściana!
Bądź liderem w rankingu obrony w momencie zakończenia bitwy.
Bitwa o wieżę: Zdobywca świata (Złoto - Poziom 4)
Pomóż swojej grupie zająć 25 sektory w Bitwie o wieżę.
Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe
Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.
Góra Bestii: Wyposażenie bohatera
Ubierz swojego bohatera we wszystkie elementy ekwipunku.
Góra Bestii: Myśliwy (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj 1 bestię w wydarzeniu Bestia z Czarnej Góry.
Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)
Wytwórz 40 przedmiotów.
Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 40 unikalnych przepisów.
Strateg (Złoto - Poziom 4)
Przyznawane za wykonanie 30 podwójnych zmian.
Mistrz kart (Brąz - Poziom 2)
Przyznawane za wygranie 40 rund.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Brąz - Poziom 2)
Zakręć kołem 10 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|